תכנית השותפים שלנו

חדשות אחרונות

תכנית השותפים שלנו

למושג "תוכנית שותפים", שהופך לפופולארי ולנפוץ בקרב חברות ועסקים בישראל, היו...
Jul 14, 2013

הזמנת פרוייקט

למה צריך לרדוף אחרי בעלי מקצוע כאשר הם יכולים לרדוף אחריכם? למה לבזבז משאבים יקרים כמו...
Jul 14, 2013

יתרון האתר למחפשי השירות

כאשר אתם נתקלים בבעיה דחופה, קלה כחמורה, אין זמן להתחיל ולחפש...
Aug 23, 2012

תכנית השותפים שלנו

למושג "תוכנית שותפים", שהופך לפופולארי ולנפוץ בקרב חברות ועסקים בישראל, היו גלגולים קודמים שנודעו בשם "חבר מביא חבר", "שיווק מפה לאוזן" ועוד, אך אין ספק כי מדובר על אופציה נהדרת גם לקידום עצמי של העסק ושל המוצר תוך חיסכון בעלויות פרסום ניכרות וגם להפיכת לקוחות וצרכנים למליצי יושר ולמקדמי עסקים, או תמורת תשלום עמלה כלשהי או בחינם ומתוך רצון טוב לעודד עסקים לנהוג בצורה אתית, מקצועית וידידותית לצרכנים.
 
אתר ביזפלייס, המרכז מאות בעלי עסקים ומקצוענים מכל התחומים החשובים והרלוונטיים לכל אחד ולכל אחת מאיתנו, ומשלב בין נוחות, פונקציונאליות ויכולות אינטראקציה עם בעלי מקצוע קרובים וזמינים בטווח של דקות ספורות מרגע סיום החיפוש והגשת הבקשה, מעודד את פרויקט תוכנית השותפים ותומך בכל אספקט של שיתוף מידע, אינפורמציה מקצועית, המלצות והפניות לבעלי מקצוע איכותיים וראויים לכך.
 
רק בעזרת צרכנות נבונה, הכרה ביכולת שלנו כצרכנים וכלקוחות וניצול המדיום האינטרנטי ועוצמתו אפשר להימנע ממפגש עם בעלי מקצוע חובבנים, חסרי ידע מקצועי ושרלטנים ולשפר את היכולת לאתר במהירות, בקלות, בנוחות ובמרחק של הקלקה אחת את הטובים ביותר, את אלו שכל אחד היה רוצה לראות אצלו בעת צרה או מצוקה.
 
אם גם אתם רוצים להשתלב בתוכנית שותפים של אתר ביזפלייס, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים בדף יצירת הקשר, לשלוח המלצות על בעלי מקצוע הרשומים באתר ואשר נעזרתם בשירותם או להעלות הערות והארות לגבי אחרים, שלא ביצעו עבודתם בצורה ראויה, מקצועית או שירותית כלפי הלקוחות. בנוסף, יש לנו עוד מגוון רחב של הצעות לשיתופי פעולה אתכם, הצרכנים ובעלי המקצוע, לשילובכם במאגר הידע המקצועי הרחב ביותר בישראל ולהפיכתכם, בעזרתנו, לכוח מניע של העסקים הקטנים, העצמאיים והמקצועיים בישראל.
Jul 14, 2013

2024 © All rights reserved to Biz Place