הנעה לפעולה בדיוור אלקטרוני ובהפקת ניוזלטר

הנעה לפעולה בדיוור אלקטרוני ובהפקת ניוזלטר

מעוניין לשפר את הצלחת הדיוורים האלקטרונים ושליחת ניוזלטרים שלך?
אנו ממליצים על: שימוש בקריאה לפעולה (CTA- Call To Action) . כוחו של ה  CTA חזק מאוד בדיוורים אלקטרוניים ככלי להמרתם של הקוראים למבקרים באתר הבית שלך. כך תגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך, ובסופו של דבר גם ההכנסות שלך (או תגשים כל מטרה אחרת שהצבת בבניית האתר).
 

כמה נקודות למחשבה על הנעה לפעולה, המרות לאתר ושיווק בדוא"ל

ממחקרים עולה כי כל מכירה חדשה (המכירה הראשונה לאדם אחד) מתרחשת בדרך כלל לאחר כחמישה ביקורים באתר. לכן, מילוי פרטי התקשרות בביקור הראשון חיוני מאוד כיוון שיאפשר לנו להזכיר להם לחזור ולבקר באתר.
קוראים אשר הגיעו אל האתר שלך ממקור אחר הגיעו כדי לקרוא מאמר מסוים, סביר להניח בנושא ההתמחות שלך, וקראו מספיק כדי להבין שזה חיוני להם. אתה רוצה להתחיל מערכת יחסים ארוכת טווח עם הגולשים האלה!

CTA - היכן וכיצד?

הבנו את חשיבות ההנעה לפעולה בהבאת הקוראים אל האתר שלך. כעת חשוב להבין כיצד עושים זאת בצורה נכונה:
חשוב שהקריאה לפעולה תהיה ברורה, קלה לתפעול ובעלת ערך ברור ומספק לקורא.
ה CTA שלך יכול להיות ויזואלי או טקסטואלי, ובכל מקרה חשוב להדגיש את מילות המפתח שידגישו את המסר השיווקי שלך.
מיקום ההנעה לפעולה בדף הוא כנראה החשוב ביותר - הנמענים שלך לא צריכים לחפש אותו,  הוא צריך להיות קל מאוד לזיהוי. אם המסר השיווקי הוא ארוך, אפשר לפצל אותו לשניים ולמקם מסר אחד בתחילת הדיוור ואת השני בסוף. שימוש בצבעים בהירים או מנוגדים יכול להיות טוב - בהתאם לקהל היעד שלך, ולגבי הגודל: ה CTA צריך להיות כ - 20% גדול יותר מהלוגו שלך.
הדבר החשוב ביותר להצלחה של CTA הוא הניסוח. לכפתורי ה CTA ומיקומם בהפקת הניוזלטר יש המון כוח: "הרשם" ו "צור קשר" הנם כפתורים שקשה להתעלם מהם. חשוב לספר לקוראים מהם היתרונות עבורם בהקלקה על "הרשם", מבלי להשתמש בטקסט ארוך מדי (שמרבית האנשים בכלל לא קוראים). השתמש בגישה אישית, במשפט בן ארבע או חמש מילים, והדגש מילים שמסבות את תשומת לב הקורא, כמו: חינם ועכשיו. קבל את הספר האלקטרוני שלך בחינם עכשיו! יקבל יותר קליקים מ: הרשם - בכל יום. בהצלחה!

לא לשכוח - קל מאוד לבצע דיוור אלקטרוני - לא קל להצליח בדיוור אלקטרוני!

  בניה ושיפוצים |  |    612 צפיות  |    Oct 22, 2013 אורח
 

תגובות

תגובות


2024 © All rights reserved to Biz Place