שיטות ריצוף

שיטות ריצוף

שיטות הריצוף ובחירת האריח המתאים לבית שלך:
ישנם מספר שיטות לרצף את הבית :

- ריצוף בהדבקה: הדבקת האריחים על האריחים הישנים באמצעות דבק קרמיקה מומלץ להשתמש בדבק מסוג טוב שימנע את תזוזת המרצפות בעתיד.בשיטה זו משתמשים רק בעבודות שיפוץ השיטה ניתנת לביצוע אך ורק אם רצפת הבית ישרה לגמרי .

- ריצוף בטיט הנחת האריחים עם טיט (מלט וחול מכונה) על שכבת חול בעובי של 10 סנ' מינימום , יש צורך בפירוק כל הריצוף הישן במידה וקיים יש להקפיד שלא יווצרו חורי אווי בטיט דבר היכל לגרום לשבירתה של המרצפת.
כשמדובר על ריצוף, יש לך מגוון של אפשרויות. עבור אזורים שונים של הבית ישנם סוגים שונים לבחירה. גם אתה יכול לעשות את הבחירה כדי להתאים את הארנק שלך. אולם הריצוף הנבחר צריך להחזיק זמן רב, לא להסדק או להיסרט ותוך כדי לשמור על הברק הטבעי.
התחל את הריצוף שלך דרך הכניסה או השביל. זה תמיד רעיון טוב ששביל הגישה מרוצף אבני ריצוף עשויות בטון או אבן. דבר המקל על שמירת חול ואבק הרחק מהכניסה לבית.
הריצוף הנפוץ ביותר היום הוא גרניט פורצלן הם יפים ועמידים זמן רב, ומחירם אף ירד בתקופה האחרונה וגם התחזוקה קלה... ממולץ לגוון והניח מספר סוגי אריחים למשל, אתה יכול לקבל את הסלון באבן שיש או רצפת עץ, חדרי שינה עם גרניט פורצלן ובמטבח מרצפות קרמיקה.

לשירותים אתה חייב למצוא אריחים החלקה שיבטיחו את שלומם של המשתמשים. אנשים רבים נופלים ונפגעים כאשר יש בחדר אמבטיה אריח חלקלק.

שיפוץ נעים !


  בניה ושיפוצים |  |    798 צפיות  |    Sep 11, 2012 אורח
 

תגובות

תגובות


2024 © All rights reserved to Biz Place