בריאות

VITAMIN- E

 
חשיבותו של ויטמין E נמצאת בהיותו חומת הגנה על העור מפני הגורם העיקרי להזדקנות – קרינת שמש. הוויטמין פועל כאנטי-אוקסידנט (נוגד חמצון) המונע מהרדיקלים החופשיים להתחבר אל תאים בריאים וליצור שרשרת הרסנית היוצרת תהליכי הזדקנות מוקדמים, קמטים, רפיון ויובש מוגבר בעור. 
ויטמין E הפך בשנים האחרונות למרכיב מרכזי במוצרי טיפוח לפנים. יתרונותיו העצומים נשמרים בתוך מוליכים מיקרוסקופיים ומאפשרים לו לפעול ביעילות בעומק שכבות העור. יתרונות נוספים של הוויטמין נמצאים ביכולתו לשמש כמרכיב לחות יעיל על ידי הגדלת כוח הקישור בין המים לשכבה הקרנית. העלייה ברמת הלחות הטבעית בעור מעדנת את עומק הקמטים ומגינה על הסיבים האלסטיים מפני התרופפות. 
כל מוצרי הסדרה אינם מכילים פארבנים ולא נוסו על בעלי חיים. 
VITAMIN E - הגנה יעילה על העור מפני נזקי זמן וסביבה 
סדרת "ויטמין E" מתאימה במיוחד לטיפול בבעיות יובש בעור הנגרמות עקב ירידה ברמת הלחות הטבעית של העור, נזקי חמצון וקרינה וירידה בתפקוד מחסום ההגנה הגורם להתנדפות מהירה של הלחות הטבעית החוצה. חוסר לחות יוצר שרשרת תהליכי הזדקנות בעור בגלל חוסר היכולת של העור לתפקד באופן נורמלי וכך נוצרים קמטוטי יובש ההופכים לקמטים עמוקים, תהליכי תיקון הנזקים והתחדשות תאים בריאים פועלים באיטיות והעור מאבד את המראה הרענן והמוצק. מוצרי סדרת ויטמין E מעניקים לעור מידי יום הגנה יעילה נגד רדיקלים חופשיים ויכולת לאגור לחות החיונית לשמירה על המראה הצעיר של העור. 
עוד מרכיבים פעילים בסדרת VITAMIN E: 
 
שמן רוז היפ – שמן טהור המופק מזרעי ורד הבר ((Rosa Mousquata. 
עשיר בוויטמינים C ו-A בתוך קומפלקס ייחודי של חומצות שומן חיוניות (לינולאית ואולאית). מחקרים נרחבים שנעשו בארה"ב הוכיחו כי השמן נספג בקלות בעור ובעל תכונות מוכחות של הפחתת קמטים, הבהרת כתמי פיגמנטציה ואדמומיות הנובעים מחשיפה לשמש, עידוד תהליכי התחדשות ושיפור תהליכי החלמה של פגמי עור. ריכוז הוויטמינים הטבעיים בשמן מעודד את יכולת ההגנה של העור בפני נזקי הרדיקלים החופשיים, הסרת שכבת התאים המתה ויצירת שכבת עור צעירה וחלקה יותר ללא יצירת גירויים בעור. 
 
קומפלקס לחות – שילוב יעיל של מרכיבי לחות המעניקים לעור לחות מידית עם המריחה. מונעים התנדפות לחות טבעית החוצה ובשימוש רצוף משפרים את המאזן הטבעי בעור. מונעים היווצרות קמטוטים, מעדנים עומק קמטים קיימים ומעניקים רכות וגמישות לעור. 
 
סקוואלן – מיצוי אורגני המופק משמן זית. דומה למרכיב לחות טבעי הנמצא בעור לכן נספג במהירות ומסייע לאיזון הלחות הטבעית של העור. משפר תהליכים בתאים, מגן על מעטפת התאים, מעניק רכות וגמישות לעור. 
פנטנול – נגזרת של ויטמין 5 B הנספגת בקלות בעור וחיונית לתפקוד התאים. משמשת כמרכיב לחות יעיל, מחזקת את המחסום העורי, עוזרת בתהליכי התחדשות וריפוי נזקים. אידיאלית לטיפול בעור הסובל מיובש לשיפור הלחות, הרכות וגמישות העור. 
אלנטואין - מרגיע אדמומיות מזרז החלמת העור והשבתו לתפקוד נורמלי. 
קמומיל ואלפא ביזבולול - מיצוי צמח הקמומיל עשיר במרכיבים התורמים להרגעת העור, מונעים אדמומיות ורגישות. 
אלוורה - מיצוי טבעי של ג'ל אלוורה, מרגיע את העור מחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור, משפר את מאזן הלחות ומזרז תהליכי החלמה. 

  ביורגונומי |  |    593 צפיות  |    Sep 6, 2012 אורח
 

תגובות

תגובות


2024 © All rights reserved to Biz Place